Bygg & Fastigheter
Ett verktyg för att enkelt kunna leda, planera, kontrollera, analysera och förbättra verksamheten
Effektivisera arbetet i Add
Med Add kan du snabbt komma igång med ett eget ledningssystem, eller bara plocka ihop en eller flera lösningar. Vi tillhandahåller ett verktyg för att enkelt kunna leda, planera, kontrollera, analysera och förbättra verksamheten.
Ofta vill våra kunder också på ett enkelt sätt även få in leverantörer eller kunder för att hantera olika ärenden eller dokument. Vårt lättanvända gränssnitt underlättar även för de som sällan använder plattformen att rapportera och ta del av informationen.
Vi är verksamma inom dessa områden
Bygg
Add kan användas för kunder med stora mängder verktyg eller produkter. I plattformen kan du även lägga till påminnelser om underhåll eller kontroller som behöver göras per produkt och nyttja de listor och rapportmöjligheter som finns i Add.
Fastigheter
Add kan användas för kunder med stora mängder verktyg eller produkter. I plattformen kan du även lägga till påminnelser om underhåll eller kontroller som behöver göras per produkt och nyttja de listor och rapportmöjligheter som finns i Add.
Populära Ledningssystem
Dokumenthantering i Add
Har du tröttnat på att leta efter rätt dokument? Med Add dokumenthantering sparar du tid genom att samla alla dokument i en och samma plattform. På så sätt kan du arbeta med samma dokument, ge feedback och kommentera varandras arbeten på ett smidigt sätt. Läs mer här →
Ärendehantering
Vill du också få en översikt över dina ärenden, dokument och arbetsuppgifter? Add ärendehantering förenklar er planering och strukturering av arbetsuppgifter genom att du snabbt får en överblick över avvikelser och vad som är aktuellt. Läs mer här →
Processhantering
Vill du optimera arbetsflöden och minska risker? Med Add Processhantering kan du skapa en komplett beskrivning av organisationens aktiviteter, rutiner och resultat för att ge medarbetare en tydlig bild av företagets funktion. Undvik att missa viktiga steg och minimera risken för fel. Läs mer här →